http://www.youtube.com/watch?v=e0OJdQdEYOY
I don't have a perfect smile
maybe I'm just too shy
I'm not a beauty queen
on covers of magazines
that's something you can't deny
I got my own style
So what you see is what you get
A girl of no regrets
I'm not ideal - I'm quite absurd
I'm just an imperfect girl
I rise above this perfect world
I'm just an imperfect, imperfect girl
....
(: Ich mag deinen Blog! Und das Lied ist cool! (: Hab dich lieb!
AntwortenLöschenhihi danke :) naja noch steht nichts besonderes drin, da ich ihn erst seit gestern habe, aber das ändert sich noch ;p
AntwortenLöschenhab dich lieb <3