Mittwoch, 22. Februar 2012

http://www.youtube.com/watch?v=e0OJdQdEYOY


I don't have a perfect smile
maybe I'm just too shy
I'm not a beauty queen
on covers of magazines
that's something you can't deny
I got my own style

So what you see is what you get
A girl of no regrets
I'm not ideal - I'm quite absurd
I'm just an imperfect girl
I rise above this perfect world
I'm just an imperfect, imperfect girl

....

2 Kommentare:

  1. (: Ich mag deinen Blog! Und das Lied ist cool! (: Hab dich lieb!

    AntwortenLöschen
  2. hihi danke :) naja noch steht nichts besonderes drin, da ich ihn erst seit gestern habe, aber das ändert sich noch ;p

    hab dich lieb <3

    AntwortenLöschen